woensdag 20 en donderdag 21 september - finale

22 september 2023 - Oud-Beijerland, Nederland

Na een lange lange dag stap ik woensdagavond om 22.00 uur het huis weer binnen.
Super dankbaar dat alles goed is verlopen en dat het zo leuk is geweest.
Met 21 deelnemers heen en met 21 weer terug - wie wil dat niet?
De verhalen en gebeurtenissen echoën nog na:
-voor de laatste keer aan het ontbijtbuffet nog even genieten van de Griekse yoghurt
-het fotomoment op woensdagochtend
-het inleveren van de sleutels en badlakens bij de receptie en het afscheid nemen van het personeel
-het wachten op de transferbus, de rit naar het vliegveld en aansluitend het in de gebruikelijke chaos aansluiten in de juiste rij voor de incheckbalies
-het wachten in de overvolle vertrekhal op het boarden, wat traditioneel gebeurt bij een ander gatenummer, dan verwacht.
-de 3-puzzel in het vliegtuig voordat iedereen op de juiste stoel zit. Mensen die voorin het toestel een plaats hebben en toch achterin instappen, en omgekeerd
-de vlucht, uitgevoerd door DAT, een Deense maatschappij, met cabinepersoneel van Corendon
-uitstappen op Schiphol ver van de gate, en met een bus naar het luchthavengebouw
-lang wachten op de bagage en nog langer op de twee deelnemers die rolstoelassistentie hadden aangevraagd
-per intercity naar Rotterdam en daar op de metro en vervolgens lijnbus
-vlak bij huis erachter komen dat de bus een heel andere route neemt. De gebruikelijke weg ligt op de schop
-om 22.00 uur thuiskomen
-om 23.00 uur afgedraaid mijn bed in rollen

En nu is alle stof weer neergedaald. Spullen zijn opgeruimd en de was is gedaan.
​​​​​​​De reis is administratief afgehecht en de foto's zijn gedeeld.
Het grote nagenieten kan beginnen.

Van een reis met Beter Uit heb ik drie keer pret:
de voorpret, de vakantie en de napret. Al met al ben ik daar een klein jaar zoet mee.

Hartelijk dank dat u, dat jij in gedachten met mij, met ons bent meegereisd.